2011 Oje rengi trendi

Posted by YalınCocuk - -




type='html'>2011 oje trendlerini merak ediyor musunuz?
Haydi bir göz atalım;
Bu sene herşey doğallıktan yana... Sever misiniz sevmez misiniz bilmiyorum ama ten rengi oje 2011de çok sık göreceğiniz bir renk. Varla yok arası, ben tercih ederim ama vazgeçemeyeceğim bir oje olmayacak benim için.

Metalik gri; rock n roll görüntüsü için siyahın bir diğer alternatifi olarak tekrar karşımızda. Geçen senenin modası açık gri ojeden ben daha kopamamıştım oysaki ama bu vamp görüntüsünü de sevdim!

Ve işte en sevdiğim! Açık pembe ve somon. Somon benim için bu senenin favori rengi... Geçen yaz da çok severek kullanıyordum bu sene daha fazla somon tonu olacağı için pek mutluyum!

2011e damgasını vuran oje renklerinden memnun musunuz?


View the Original article


Leave a Reply