IFW 2011: Ilk gün ne giydim?

Posted by YalınCocuk - -




type='html'>
IFW ilk gününde üstteki fotoğraf Cafe Ruj'un objektifinden.

Kıyafetimin detaylarına gelirsek;

Fashion Week yine herkesin büyük merak ve heyecanla beklediği bir hafta olmuş olsa da ben aynı heyecanı gün sonunda hissettiklerini pek düşünmüyorum. Çünkü bazı şeyleri engellemeye çalışırken davetlilere çok zor anlar yaşattılar malesef ki...

Nasıl yani diyorsanız, her defile arasında 5 kat merdiven inip her defile için ayrı kart alıp tekrar yukarı çık vs özellikle topuklu giyiyorsanız ki davetli olan hemcinslerimin hepsinin giydiğini düşünürsek hiç de mantıklı gelmedi bana...
Birde işin asıl komik yani, her defilenin ayrı kuralları vardı. Mesela birinde basın odasına girebiliyorken birinde giremiyordunuz... Fakat backstage'e hakkınız var filan... Oldukça komik.
Neyse artık Türkiyede adam akıllı gerçek bir organizasyon ne zaman göreceğiz diye çok merak ediyorum! Oysaki hiç zor değil, nasıl her diziyi filmi taklit edebiliyorsak, yurtdışındaki bu tür organizasyonları da birebir taklit edebilirler! Hatta etsinler!

View the Original article


Leave a Reply