IFW 2011 Backstage neler oldu?

Posted by YalınCocuk - -




type='html'>Hadi itiraf edin, hepimiz defilelerin backstagelerinde neler oluyor merak ederiz... Modeller nasıl hazırlanıyor, saçlar ve makyaj yapılırken hangi ürünler kullanılıyor vs...


İşte bende IFW boyunca Binboa twitter hesabından (www.twitter.com/binboa) hem defile hemde backstage görüntülerini, modellerin hazırlanma sürecini çektiğim fotoğraflarla yayınlamıştım. Şimdi de kamerama takılanlara hepberaber göz atalım, ne dersiniz?



Herkes inanılmaz bir emek harcayarak modelleri daha da güzelleştirmek için elinden geleni yapıyor, koşuşturuyordu.

 Mac makyaj malzemeleri.

 İşte saçlarda harikaları bu malzemelerle yaratan Mos!

 Günseli Türkay defilesi benim favorimdi. Özellikle saçlardaki bu mor çiçekler.... aahhh!

 Mac makyajda harikalar yaratıyor ve bunun için gerçekten ustaca çalışıyordu!

 Yabancı modellere bayılıyorum... Hem rahatlıklarına, hem de her zaman güler yüzlü olmalarına!

 Demet Şener makyajının tamamlanmasını bekliyor.



3 gün boyunca benim kamerama takılan görüntüler bunlar... Genel olarak yabancı modellerin sıcak tavırları ve kendilerini hiçbir şeye karışmadan profesyonellere teslim etmeleri (aslında normal olanı bu olmasa da) beni tekrar onlara hayran bırakıyor.

Akşam da Istanbul Fashion Weekte 3 gün boyunca ne giydim detayları ve IFW hakkındaki genel yorumumu yazacağım.

Herkese sevgiler!

View the Original article


Leave a Reply