ERKEKLER KADINLARDAN DAHA GÜZELDİR

Posted by YalınCocuk - -




type='html'>

Photobucket




Gözaltı Morlukları
Çoğumuzun bazı günler, bazılarımızın ise kronik şikayeti olan gözaltı morluklarına dair bir post yayınlamak istedim. Benim kronik bir sorunum olmamasına rağmen, uykusuzluk, alkol veya sigara kullanımı, stres ve yorgunluk gibi dış etkenlere bağlı olarak gözlerimin altına yerleşen o mor renk zaman zaman canımı sıkıyor. Sihirli bir değneğim yok ama Tanrı’ya şükür milyarlarca çeşit kapatıcı var!

Size benim favori kapatıcımı ve ne şekilde kullanacağınızı anlatacağım. Biotherm ve Nickel markaları erkekler için de kapatıcı üretmeyi akıl edebildiğinden beri zor günlerim için Homme Power Bronze Instant Dark Circle Concealer – Light. Ben light yani 1 numarasını tercih ediyorum.Ten rengime en yakın olanı. Oldukça nemli bir ürün olduğu için de gözaltlarınıza iyi bakıyor.

Adım adım :

1 Nemlendirme : Bu sizin tercihinize kalmış ama ben nemlendirmeyi tercih ediyorum. Zaten artık 25 yaşında değiliz. Neutrogena Radiance Boost Eye Cream bu iş için çok ideal bir ürün. Hem unisex olarak kullanabileceğiniz bir ürün, hem bakım yapıyor, hem de kırışıklık-şişlik-morluk şeytan üçgenini hafifletmeye renksiz + kokusuz yapısıyla yardımcı oluyor.



2 Kapatıcı : Fazla ürün kullanmanıza gerek yok. Eşit dağılsın, bazı yerler koyu renk kalmasın diye ben nokta nokta sürüp yedirmeyi tercih ediyorum. Kapatıcıyı nemlendiriciden hemen sonra sürmeyin, biraz bekleyin. 3 Sabitleme : Bu tamamen opsiyonel bir seçenek. Ben bunu bir nicegirl den öğrendim. Eğer ten renginize yakın çok ince bir pudrayla üzerinden geçerseniz, kapatıcınızın gözünüzde kalma süresi uzuyor. Pudra mı? TV’de izlediğiniz herkesin yüzüne kendiliğinden nur inmedi herhalde


Artık evden çıkmaya hazırsınız, totalde 3 dakika sürmeyen bir işlemle o yorgun görüntüden kurtuldunuz ve evden çıkmadan o aynaya attığınız son bakış var ya, işte tam o anda içinizden bana teşekkür edeceksiniz.

View the Original article


Leave a Reply